CAtLove İlk denememdi 3 gun embriyosu aa kalite 8 gun tutunma kanamasi yasadim 12 gun beta 91, 14 gun 140, 17 gun 38 18 gun 20 ile kimyasal gebelik oldu suan kafam cok karisik 8 tane daha 5 ve 3 gun embriyom var
Neslibt72 Sinemce__ 10. Gün gecesi yaptım ama eşim gideceği için aşağı yukarı sonucu görmek istedik beraberken ☺️çok şükür yüksekti ama doktorlar 12den önce tavsiye etmiyolar
Neslibt72 Sinemce__ yokk evde hiç test yapmadım şahsi fikrimde asla yapılmamalı birazcık sabır az kalmış sizinde geçiverir inş hemen
Sinemce__ Neslibt72 evet pazartesi test günüm normal de 1 gün daha dayanabilir miyim bilmiyorum🥹🤲dualarinizi beklerim😊🩷
Neslibt72 Sinemce__ tabikii rabbim hayırla sağlıkla nasip etsin güzel müjdenizi 💃🏻çok heyecanlı ve o heyecanın güzel sonuçlarla devam edecek inşallah ☺️💃🏻
minigiminannesi03 minipanda bende yaptım 5ci gun ama gözle biraz çok dikkatli bakınca gözüküyor salı günü test verecem
ayse3451 Kızlar ben 5. Günü embriyosu ve taze transfer oldum. 8. Gün kana baktırdım 1.2 çıktı. Sizce tutmamış mı çok kötüyüm🥺🥺 yoksa üzülmek için erken mi. Herkesin en azından 8. Gün 20-30 bişeyler çıkmış.
Sinemce__ ayse3451 kadinlar klübünde böyle bisey okumustum 12. Gün tekrarlamis gebe olduğunu öğrenmiş inşallah yükselir dua edelim🤲
Ada_ada Sinemce__ Ben 5. Gün embriyo transferinden sonra ilkinde 7.gün diğerinde 8. Gün erken gebelik testi yapmıştım. Pozitif çıkmıştı ikisi de. İnşallah siz de güzel haberler alırsınız🙏
Sinemce__ Patito__ ben de yarın kan vericem 11 .günüm yarın, test yapmadim kanda öğrenmek için dualarınızı beklerim🤲
Patito__ Sinemce__ insallah cnm aminnnn aminnnn insallah saglikla hauirlisiyla Rabbim nasip etsin. Rabbim kiseye aratmasin bekletmesin ugrastirmadan nasip etsin aminnnnn ❤️