ipekmom_ Sinemce__ kaçıncı gün embriyosu canım? Benim 5.gündü 10.gün hem kanda hemde erken gebelik testinde çıkmıştıı
Nurcan3437 Sinemce__ ben transferin 6. Günü erken gebelik testi ile yaptım cıkmıstı aynı gün kan vermiştim değerim 53 tü
Sinemce__ ipekmom_ masallah bana da dua eder misiniz 6 yılın sonunda güzel haberler alayim 🥹🤲5.gun embriyosu
ipekmom_ Sinemce__ 8.gün erken olabilir 2gün daha sabret canım 10u bekle en azından. Rabbim seninle beraber bu haberi bekleyen herkese güzel duyguları yaşatsın inşallah ❤️
minigiminannesi03 minipanda bende yaptım 5ci gun ama gözle biraz çok dikkatli bakınca gözüküyor salı günü test verecem
2022bebeki Sinemce__ Bence hiç riske atmayın derim iki gün daha bekleyin. 10.gun çıkmıştı benim kan ve idrarda. Rabbim size güzel haberini bağışlasin inşallah 🌺
Happymm Sinemce__ ben doktorumu dinleyip hiç idrar testi yapmadım kan gününü bekledim bence sizde öyle yapın bazen yanlış çıkabiliyorlar inşallah bebişiniz sıkı sıkı tutunmuştur 🙏