Merhaba , son regl tarihine gore 4hafta+3 hamileyim. Yeni ogrendim. Ama gec dollenme olduguna eminim, doktora 23 şubatda gitdigimde folikulum patlamak uzreydi. Karnimin altinda ağrılar var, ara sira midem bulanıyor o kadar. Dış gebelik ves. durumlari aklımdan çıkaramiyorum, korkuyorum, doktora daha gitmedim ne yapacağımı bilmiyorum 🥹