ikicicek ben 5.haftamda öğrendim, 6.haftamda kalbini duydum, 7.haftada normal muayeneye başladım yani insan sabredemiyor acaba dış gebelik mi yada şöyle mi böyle mi diye ama en azından 5 haftayı bekleyin ben gerek duymadım keseyi görmeye aslında 7.haftayı bekleyecektim aile hekimi 7.hafta daha iyi kontrol için demişti ama 6.haftada lekelenme yaşadım mecbur acile gittim orda duymuştum kalbini acile gitmeseydim ben sabırsız sabırsız 7.haftayı bekliyecektim 😂