minik_koala_ve_annesi Zumzugukodummuzzingillatirim hmm o zaman bu konu hakkinda fikrim yok kuzum😅 nasil bisey olsa diye tasarlayamadim yani dovmem falan yok ama genelde minimal olanlar hos duruyor 😇
Ozge-Ka Zumzugukodummuzzingillatirim mesela dövme için randevu veriyor ya sonra bi bakmışsın ertelemiş 😂😂 biraz rahat bi tip yani peşinde koşmak lazım. Ama belki kendi yerini açınca değişmiştir bilemicem.
Deletedmom_106 Zumzugukodummuzzingillatirim dövme önerisi atacam zarife o konu ayrı ama . Korktuğun zaman napıyosun onu merak ettim . Merakımı mazur gör.
Zumzugukodummuzzingillatirim Deletedmom_106 korkmuyorum yada eşime sarılıyorum evde değilse arıyorum. Ayrıca kendime göre bir değil birden fazla tanrı var hepsine dua ediyorum.
kahvesever__ Zumzugukodummuzzingillatirim dün kidste bir post gördüm kadın Çocuğun kullanı delirmiş kadına saldırmışlardı hazır mısın buna burda da saldıracaklar sana küçük çocuğa dövme mi yaptırılır diye😂
Zumzugukodummuzzingillatirim kahvesever__ kulağını da deldirdim umoşun ama dövme umoşa değil bana umoşla ilgili dövme
Aynenkanka Zumzugukodummuzzingillatirim dövmeci önerebilirimm amma avrupa yakasında zarifem 😵💫 eli biraz yavaştır ama muazzam iş yapar 6 tane dövme yaptırdım kendinisine ne boyası akar ne yamulur ne kayar bakmak istersen insta handehype
Deletedmom_106 Zumzugukodummuzzingillatirim anladım zarife. Dövme konusunda zevk işi bisey diyemem beğenmesen ama benim aklımda tarihten ziyade şu tarz fikirler var. Müslümanım namaz kılıyorum sıkıntı olur die yaptıramıyorum 🤣 Pinterest de görmüştüm 🤣 tabi kuzumla benim resmimi yaptırırım eğer yaptırırsam
Ozge-Ka Zumzugukodummuzzingillatirim ahahah haklısın bence de koşar 😂 ama hanfendi paraya doymuş heralde. Ben de bi övüyorum bi kötülüyorum gibi oldu 😁 sonuç olarak dövme yaptırcak olsam tekrar ona yaptırırdım o ayrı
Nurcanben Deletedmom_106 Müslümanım namaz kılıyorum sıkıntı olur die yaptıramıyorum Ay bende eskiden böyle biliyordum yaptırmıyordum sonra iyice araştırıp abdeste engel olmadığını öğrenip yaptırmıştım 😂
kuzeymomsss CmreKsidar ayy aşşşırrı güzel. Keşke dövme yaptırmadan önce görseydim. Bende bileğime oğlumun ismini yazdırdım
CmreKsidar kuzeymomsss benim bir bileğimde annemin adı var diğerine de kızımın yazdıracağım insallah bende tek daha çok seviyorum ama görünce hoş geldi ☺️
Deletedmom_106 Zumzugukodummuzzingillatirim başka yere yaptır bebeğim. Kolun üst kısmı olabilir yada omuzun altı arka tarafta. Sırtın üst kısmına doğru 😄bilmiyorum anlatabildim mi 😂
beyzzsenturkk Zumzugukodummuzzingillatirim bende yaptıracağım fakat sey düşündüm pinterestte bu anne kız cizimleri oluyor onların altına isim yazdırırım ya da köşesine tarih atarım diye düşündüm ya da sadece guzel bir yazı stiliyle ismini yazdırırım diye pinterestten baktın mı hiç