Elis90 Elotyy 12 haftalık olduk. Bel ve sırt ağrısı. Sürekli tatlı yemek isteği dışında iyi . Artık cinsiyeti ve hareketlerini hissetmeyi bekliyorum .
Eflinnisa Elotyy 12+4 haftalık dün 2 li taramada oğlum olacagını öğrendim hiç kusmalarım aşermem felan olmadı sadece yüzüm omuzlarım sivilce doldu ☺️
Merve4305 14+1 olduk Allahın izniyle bulantı ve kabızlık sorunu dışında çok şükür iyi gidiyor. Yani genel olarak ne yesem çıkıyor
Gebeysek1 13+5 olduk. Cinsiyetimizi öğrendik. Bulantılarım geçen haftalara göre azaldı. Kendimi aşırı şişkin hissediyorum. Hareket ederken çok çabuk yoruluyorum. Buna da şükür tabi geçer gider
Elis90 Gebeysek1 bende büyük bir heyecanla bekledim ama gördüğü halde söylemedi . 1 ay sonraya kaldı🙃
Mediha99 14 haftalığız bulantılar hâlâ var kusma 🤮 bacağa giren kramplar kalça neden ağrır birde anlamış değilim
Aybeniz Mediha99 kalca popo kemikleri sırt kemikleri hemde heryer magnezyum iç belki iyi gelır ama malesf haftalar ilerledkce nasl olck merk edyorm😑😳
-serife- 14+5 olduk bu hafta cinsiyeti öğrendik çok mutluyum. Bende çabuk yoruluyorum ve aşırı bel ağrısı çekiyorum ama bebeklerimizi kucağımıza aldığımızda bugünleri hatırlamaya göz bile kendimi bı sekilde teselli ediyorum ♥️🙂
Aybeniz bende 14. haftama girdm herksde varmıs vendeki sorunlar bende norml mi acaba kasık bel agrısı diyordm arada lekelenmesi olan varmı acaba her hafta oluyor bende progestan kullanıyorm ama
Aybeniz Elotyy ilk haftalar pembe geldi devm etmedi sonra kahverengine döndü 14. haftamda da kırmızı kan geldi sonra durdu pek bişe anlamadm kontrole gidcm bakalm
Kaktusss Biz de 12ye girdik ikiz oldukları için doğum eylüle kayıyor o kadar durmaz dedi doktor teyzeleri:) uyku halim azalmaya başladı sanırım. Bir de kusmalarım oldukça seyreldi. Sağlıkla geçmesini umuyorum kalan sürecimizin 🐣🐣
siyahinciii 12+5 teyim az az canımın istediklerini yapıyorum ve yiyorum iştahım açıldı açken midem bulanıyor onun dışında cinsiyet ve hareketlerini bekliyorum öyle klasik