Ben yumurtayı baya çırparım köpük olana kadar sonra şekerle iyice çırparım bütün malzemeler oda sıcaklığında olsun kabartma tozunu ve unu eleyerek ekle bazen kabartma tozunu 1.5 koyuyorum tepsi büyükse ya da kalıp 180 derece de yavaş yavaş pişir çıkartmadan kürdanla kontrol et ☺️☺️