hayalperest2310 minikmelegim_ inmezse göbüşle yola devam ama hamilelikte şunu anladım ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi benim 30 dan sonra belirdi ağırlaştım iyiki daha önce azmış kalkmak eziyet uyumak eziyet taşıyamıyorum artık 🤭
Esmaars minikmelegim_ bende şu an 11 haftaligim ama hala incecik yaa 🤗 keşke benim ki de hemen böyle olsa 🤗 çok tatli 🤗 hayırla sağlıkla al kucağına .
minikmelegim_ Esmaars çok teşekkür ederm sende inşallah 🫶🏽 zorluğu oluyor zamanla çıkar kolay değil aslında koca göbek olmak :)
Busel minikmelegim_ 32deyim benim göbek anca bu kadar cikiyo 😂 8 aylık olduğuma kimse inanmıyor diyorum yuttum çocuğu 😂 ama ikinci gebelikte bir iki tanıdığımın da göbeği erkenden çıkmıştı birazda şişkinlik olabilir canım
minikmelegim_ BuglemRananinannesii evet ikincide kaslar zaten gevşediği için daha çabuk büyüyormuş. Benimde hafif göbeğim vardı gebelikten önce
minikmelegim_ Balbebek012 ilk gebeliğimde 50 kilo iken 60ta falan doğurdum. Çok çabuk kilo alabilen birisi değilim o kilolarım da zaten gitti sadece sarkık göbek kalmıştı biraz. Tuzu seviyorum belki o beni şişiryor
Busel minikmelegim_ sanmıyorum çünkü cidden zorluyor daha da büyüse napardim bilmiyorum panda gibi yuvaklaniyom kiz artik yatağa yatmasi kalkması koltukta oturup kalkması zorlamaya başladı artık bıraksalar yuvarlanip gitcem saga sola