minikmelegim_ bende bugün tam 11+5 im aynıyız yani benim de göbek seninkinden çok farkı yok sadece bir tık daha azdır oda belki😂😂 benim zaten hamile kalmadan öncesinden de birazcık göbüş vardı iç karnım dar diye düşünüyorum şimdiden çıktığı için aman çıktı diye de seviniyorum ilk gebeliğim elim sürekli karnımda sevip duruyorum ikili tarama yaptırdınız mi