Dorukkusumm maalesef bir onun acısı bir doğum sancısı spinale girmeden önce doğum haneye alıp normal doğumu da denettirdiler keşke sonda olmasaydı ayakta çekseydim o sancıları belki normal doğurmuştum açıklığım tam olmuştu ama yatarak sancı çekmek çok zor inşallah size böyle bir şey olmaz herkes aynı değil her hastane doktor da aynı değil