Dorukkusumm Nnanaa doktorum la bugün görüştüm ama odada takılması daha uygun olur aşağıda stajyerler falan oluyor kalabalık, çok önermiyorum dedi 🤦🏼
Dorukkusumm bitterciko ne bilim çok acıdı sızladı vs diyenleri okudum içim ürperiyor sezeryan kesisinden cok bu ürkütüyor beni 😀
Seymaben Dorukkusumm acili bi islem degil merak etme genelde odada takilmasini uygun goruyorlar ameliyathanede onla ugrasmak istemiyorlar sanirim yada unutulmamasi adina doguma inmeden once takiyorlar 😍
guzelanne01_ Dorukkusumm canım bana sonda takılmadı kızımda net eminim yada takıldı ben anlamadım ama spinal doğum yaptım hiç anlamadım
Dorukkusumm guzelanne01_ spinale uygun değilim genel olacağım ama doktor da odada takılmasını öneriyor aşağıda stajyerler falan oluyor kalabalık odada takılsın dedi 🤦🏼
Dorukkusumm Tttlkk kız yumurta toplamada takılıyor mu ki? Bende yumurta toplayayım ama ayıldıgımda takılı değildi 🤔
guzelanne01_ Dorukkusumm genelde ozaman takıılıyor canım,çünkü bende takılmadı gece 12 den sonra yeme içme bitiyor çünkü sabah 9 da doğum yaptım girmemle çıkmam bir oldu odaya getirdikleri gibi direk kaldırdılar zaten musade etmiyorlar yatmaya sezeryanda
Dorukkusumm ArvenMom geneli ben istemiyorum ben spinal istedim fakat beynimde Timor oldugu için doktorlar spinal epidural önermedi beyine direk basınç yaptığı için
Dorukkusumm guzelanne01_ riske atamam dedi Bi kaç doktorlar görüştüm ama bende spinale hazırlamıştım kendimi fakat nasip olmadı 🤦🏼