Rainnn geçmiş olsun 24 haftalık hamileyim tansiyonum 13 14 arasi çıkıyor doktora gittim normal idrar tahlili yaptı ve cuma günü tansiyon degerlerimi ölçüp tekrar gelmemi istedi e nabizdan baktığımda protein yok gözüküyor ama basit idrar tahlili olduğu için emin olamıyorum sizinkisi 24 saatlik idrar miydi