Ben daha 18 haftalığım tansiyonum 11-7, 12-8 ama protein kaçağım epey fazla. Ödemim de çok hafif başladı böyle erken olması endişelendiriyor tabii. Nefroloğum böbrek değerlerin iyi diyerek moral veriyor bana. 4 haftadan beri protein kaçağım olduğu için gebelik öncesi de kaçağın olduğunu anladık.