Hicranbeyazkan Busraakay_26 anne_gunlugu bende eskişehir Prof. Ahmet başar tekin e gidiyorum özel muayenehanesine… 12+3 🙏🏻
Boncukannesi26 Busraakay_26 sizlerden baya büyüğüm ben 36+3 haftalığım. 3. Gebeliğim. Tıp fakültesi Melih beye takipliyim
anne_gunlugu Busraakay_26 ben yunus emrede gülbin hocaya gidiyorum, 11+4 daha bizim :) kaç yaşındasınız peki benim yaş 23 ilk bebişimizi bekliyoruz nasipse
Mercimekkaannesi Busraakay_26 bende şehir hastanesinde kıymet hanıma gidiyorum mükemmel bir doktor 🥹😁😁30+1 deyim bende 😅Allah hepimize kolaylık versin 😬😬
anne_gunlugu Minikmucizemmm26 Hicranbeyazkan Esved Hnfdmr26 bütün annişler buluşsak mı acabaa 🥰 en küçük biziz sanırım 12+0
Hicranbeyazkan Minikmucizemmm26 cinsiyetini ne zaman söyledi size acaba biraz geç söylüyor başar hoca 😁
Busraakay_26 Mercimekkaannesi evet bende kıymet hanıma bayılıyorum çok fazla detay vermese de iyi bir doktor ama sekreterine çok daha bayılıyorum 😂
Busraakay_26 Oznr001 Tuğba hanım da çok iyi gitmedim ama övgüsünü çok duydum rabbim hepimize kolaylık versin ☺️
Busraakay_26 Esved yok hayır ben özel bir huzur evinde çalışıyordum ama hamilelik nedeni ile işten ayrıldım ☺️