didem5840 Medinedogru03 38+3 olduk bugün pazartesi gittim doktora en son 3100 gram dedi bebeğin kilosu için Çok kilo aldım tam 18 kilo ama bebek fazla almamış sanırım ona da ayrı üzülüyorum