Fatoooooommm sbh_tskrn merhabalar cinsiyet tahmininde bulundu yani doktorunuz öyle mi bende 11+6 da gideceğim bana da bi tahmin yapar inşallah
irembasoglu37 Fatoooooommm kızçelerim tahminlere fazla inanmayın bana da kız olucak dedi 12 haftalıkken 16+6 da erkek olduğunu öğrendim 😂
Anneadayi0404 irembasoglu37 Burda biri var her gelene kız dedi bana da aynı şeklde koz demişti erkek oldu 😅😅
Pnaarkuss Banada yorum yaparmısınız lütfen 12 haftalık :) https://share.icloud.com/photos/0acI3jntKUvA1S_KERsvFvRdQ
Simemce 13+3te bana da gözükmüyor dedi bugün gittik 15+2de erkek olduğunu öğrendik. Erkek senesi bu sene 😄