Merve997788 öncelikle sakin ol ve sakın stres yapma canım benim de dört gündür lekelenmem vardı hemde ilaç kullanmama rağmen dün gittim ultrasonda bi sıkıntı çıkmadı bi iğne yaptı olursada korkmamak gerektiğini söyledi sende eğer gidebiliyorsan bugünden git doktora bide fazla yorma ve ayakta çok kalma bana öyle demişti