Merve997788 evet evet düzeldi. İlk kızım öyleydi erken dogurdum malesef ama olsun benim gibi yapma dinlen sen. Simdi ikinciye hamileyim ondada oh ne güzel kanamam yok dedim işler güçler yaptım çok enerjik biriyim hamileliğimi unutuyodum zaten ilk aylarda hissetmiyosunda, sonra adet kanaması gibi kanama gördüm aklım başıma geldide iş işten geçmişti. Neyseki bebek iyiydi yatıp dinlendim dalan derken simdi 35 haftalığım 33 den beri 4 cm açılmayla bekliyorum. Yani düşük riski olunca bünyede diğer çocuklrdada oluyo tek sıkıntı dikkat etmek ben onu anladım. Yoksa bebegini kaybedebilirsin Allah korusun. Ama ben dikkat etmedim sonrası dikkat ettim ikiside elhamdülillah durdu. Tek çare dinlenmek bol su tüketip progesteron kullanmak. Bazılarında bizler gibi kalınlasmıyor rahim agzı zaten ondan kanama oluyo. Orası kalınlasana kadar muhtemelen kullanırsınız ilaclarıda. Kanama durdu diye ayaklanmayın sakın yavas hareket edin uzun yola sakın cıkmayın agır kaldırmayın uzun süre ayakta durmayın. Yaslılar gibi hareket edin. ![Kendinize 90 yasında biriymissiniz gibi davranın 😂😂