Merhaba kızlar benm 2 kaybim ve 1 bebeğim var şimdi hamileyim ama bu rapor olayı artık sinirimi bozmaya başladı yakın zamanda bilenler bilir. Şimdi sorum şu ki benm pıhtılaşma yok ama önceki doktorum kayıplarının başka açıklması yok genetik testte çıkmamış da olabilir demişti o zaman ve o hamileliğin öyle devam etti şimdi kendi özel muayenehane açmış ve rapor çıkartamıyor haliyle.devlet hastanesi de genetik sonucun yok yazamam diyor ne yapacagimi şaşırdım özel hastanelerde rapor ücreti vs ne kadr?