Minik1Civciv Gultacimm canım bende de var daha rapor yazdırmadım kadın doğuma yazdırayım bende yollarım sana kaç haftalıksın ?
Nurcanben Gultacimm kizima hamile kaldigin gunden son gune kadar kan sulandirci yaptim ben A Bu sağlıklı bir gebelikle mi sonuclandi yoksa ölü doğum dediğiniz bu hamileliğinizde mi oldu
Gultacimm Minik1Civciv 5+4ne kadar yollaya bilirsin bana doguma kadar her gun vurulmam gerek canim bu arada sag salim kucagina al bebegini❤️
HtcAksy Gultacimm ne kadar pahali. Ben almanyada yasiyorum benim resmen bedava. Sigorta karsiliyor. Benim kalicak igne ama burdan oraya yollamak mantiksiz