Dilaraglr Benim doğumuma 7 günum kaldı normalde raporluyum ama doğumdan sonra.rapor.devam edermi bilmiyorum. Doktoruma sorayım eğer raporum geçerliyse sizin için 10 kutu alayım
Gultacimm Dilaraglr Allah razi olsun canim cok tesekkur ederim lutfen benimle irtibatta kalin cok duaci olurum size Allah bebeginizi sag salim kucaginiza almayi buyutmeyi nasio etsin amin ne zaman bilgin olur?10kutu olursa cok sevinirim
Dilaraglr Gultacimm Pazartesi günü kontrolüm var , ümitlendirmek istemem , ama umarım yardımcı olabilirim, dönüş sağlayacağım