Osi30 özele gidiyordum bıraktım suan devlet takipliyim. Eğitim araştırma gittiğim hastane. Daha çok ilgileniyorlar. Tabi kendine göre ikisinin de artısı eksisi var. Özelde bi sorun oldugunda hemen git muayene ol, arayınca muhattap birin oluyor, bebişin fotoğraflarını veriyor. Devlette randevu alcaksın mecburen, ilgi konusundan bana daha ilgili bilgili geldiler, fotoğraf vermiyorlar ama bence sorun değil bebiş ve ben sağlıklıysam sorun yok😂 yani ne isteyip ne beklediğine bağlı biraz