Sizce muayene için özele mi gitmek iyi yoksa devlet mi? Özelde nasıl iyi ilgileniyorlar mı? Ben 12 haftalık hamileyim sağ tarafımda kist var özele gitmek istiyorum ama daha iyi olur mu benim için bilmiyorum. En azından özelee gidenlerden bilgi, öneri alsam çok sevinirim. Sizler nasıl tercih ediyorsunuz?