Esra8861 canım ben aynı zamanda PA lıyım yani panik atak hastasıyım son 2 haftadır şiddetli nöbetler geçiriyorum günde 5 kez felan titreme nöbetleri felan geçiriyorum, hastanede yatarken günde 3 4 kez alttan muayene yapıyorlardı her o sedyeye çıktığımda bana titemeler geliyodu bacaklarım ellerim dudaklarım titriyordu yanımda elektrikli soba yakarak beni yumuşatıp öyle bakıyolardı, şiddetli korkular yaşıyorum yani taktıkları serumun içinde bile bunda ne var ne için bu bilmem ne milleti zorluyodum,nst ye 2 3 saatte bir bağlıyorlar gece uyandırıp serum takıyorlar 2 lt lik ardından tekrar nst, o nst cihazına ki ses bile beni artık stres ediyordu gene sancı çıkacak diye, uyku hiç yok, bugün acile gittiğimde kalçadan bir iğne yaptılar ağrı kesici ve sakinleştirici onu vurduktan 1 dk sonra uyumuşum vücudum o kadar yorgun titremelerden stresten kasvetten