Esra8861 hayır hala yapmadım canım ama son demlerimdeyim, dün tekrar kontrol ettirmek için gittim üroloji doktoruma artık doğumu planlasanız iyi olur doktoruna söyle dedi,bu arada idrarda köpürme sormuşsun, o böbrek genişlemesinden oluyo canım, benim neredeyse her idrarım köpüklü, bir de böbrek genişlemesi olanın enfeksiyonu ne kullanırsa kullansın bitmez sende dikkat et kendine her kontrolde idrar tahlili yaptır, benimki artık kanlı gelmeye başladı,kasık ağrılarım çok oluyo nst de sürekli sancım çıkıyo,2 günde bir acildeyim neredeyse bugünlerde, bu konuda sormak istediğin varsa sorabilirsin canım.