Omernur 19+4 teyim sürekli tuvalete gidiyordum idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim ama yanma vs olmadı hiç herşey normaldi. İdrar yaparken aşırı bi kasılma agrı oluyodu tuvaletten çıkınca bile bir kaç haftadır. Tahlillerimde temiz çıktı. Dün sabahtan beri vajinada baskı sızlama vardı aksam tuvaletimi yaptım bildiğimiz kırmızı, sabah girdim daha da kırmızı... doktora gittim tahlillerde temiz diye baktı bebek idrar kesisinin orada yerleşmiş bası agrı o yüzdendir dedi böbreklerime de baktı sağda 2 cm genişleme var. Bebek pozisyonundan kaynaklı dedi mesanenin üzerinde konumlanmış oğluşum😊Sürekli tuvaletteyim daha fazla su içmem gerektiğini söyledi enfeksiyon çıkmadı yine çok şükür çıksaydı hastaneye yatıracaktı. Böbrek agrılarına hazır ol daha da genişlerse katater takılıyormuş ne olduguna bakmadım bile korkudan. Şuan agrım yok ana ev işi temizlik yolculuk herşeyler yasaklandı , umarım geçer bu durum daha yolun yarısındayım resmen hepinize çok geçmiş olsun