Esra8861 benimde hafta sonu cok agrim oldu bel ve kasik idrar yollarımda sorun cikti canim
Lokosit ve eritrosit yuksekligi
Doktorum bobreklerinde problem olabilir dedi
Hamilelige de bagli olabilir dedi
Monorul verdi 1 kullanimlik eger agrilarin gecmezse bobrek ultrasonu cektiririz dedi. Onu kullandiktan sonra baya hafifledi agrim belim hala vuruyor arada ama kasiklarim o zamanki kadar siddetli agriyip kramp girmiyor enfeksiyona bagli bir sey oldu belkide ilaci kullaninca hafifledi oyle umut ediyorum en azindan bobreklerde birsey yoktur insallah.
Sana da cok gecmis olsun.