Sevilmom Mrlsoykrn bende dün kese görmek için gittim Tüp bebek tedavisi görüyorum 2 embriyo koydurmuştuk Bi tanesi kendi içinde bölünmüş 3 kese gördük dün 🌸🌸🌸 Biz hala şoklardayız
Mrlsoykrn Ozlm7 artış çok güzel artmış meral etme doktora gidersen büyük ihtimal keseyide bebeğide görürsün