Mrlsoykrn  miniğim kalp atışını haftaya dinliyeceğiz inşallah hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişler🥰
Sevilmom Mrlsoykrn bende dün kese görmek için gittim Tüp bebek tedavisi görüyorum 2 embriyo koydurmuştuk Bi tanesi kendi içinde bölünmüş 3 kese gördük dün 🌸🌸🌸 Biz hala şoklardayız
Hlycsr91 Merhaba canım öncelikle sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah. Bende geçen hafta 5+4 te gittim 11 mm kese vardı ama bebişi henüz göremedik. Senin tam ne zaman göründü acaba bebek. 💕 yarın 6+3 te tekrar kontrolun var inşallah bizde görebiliriz 🐣
Mrlsoykrn Hlycsr91 merhaba cnm Aminn inşallah son adet tarıhim 29 ocak salı günü gittim doktor kalp atışını duymadı kaç haftalık dedim 5 haftalık diebiliriz kalp atışını duysaydık en azından 6 haftalık diebiliriz dedi inşallah sende en yakın zamanda hem bebeği hem kalp atışını duyarsın 💕
Mrlsoykrn Hlycsr91 inşallah cnm o heycan bambaşka hele kap atışını dört gözle bekliyorum buraya yazrmısın doktora gittikten sonra merak ettim
Belinay0922 Nurdrmz_24 ben hastaneye gitmiyom diyorum gitmisken hem kesegi hem bebegi ve kalp atisini da duyayim hepsini bir yapayim diyorum arada betaya baktiriyorum iyi cikiyo.
Cagla_yldrm Maşallah 😇 kese de görünüyor, bebişte 🧿 Bende 4+5 deyim, haftaya bugun doktor kontrolüm var. Umarım bende keseyi ve bebişi görebilirim 🌸
Ozlm7 Merhabalar 😊 benim de 25 Ocak son adet başlangıç tarihim, cumartesi gittim kese gözüktü 5 haftalık dedi ama bebek yoktu bugün de tekrar randevum var bakalım inşallah bugün bebeğimiz gözükür kalbini de duyarız 🙏🏻
Ozlm7 Birde şunu merak ettim geçen hafta cuma beta değerine bakmıştık 1724 dü sonrasında bu hafta da genel kan değerlerime bastırırken beta ya da baktırayım dedim çarşamba baktırdım 4694 çıktı sizce artış normal mi ilerlemiş ? 🙏🏻
Mrlsoykrn Ozlm7 artış çok güzel artmış meral etme doktora gidersen büyük ihtimal keseyide bebeğide görürsün