bsr0101 Oznr001 33e gircem bende adet sancısında olduğu gibi bel ağrım var kasıklarımda ağrıyor ara ara zaten geçen hafta doktor bebek doğum kanalına girmiş dedi erken doğum riskimde vardı inşallah normaldir bu ağrılar çok korkuyorum
Oznr001 bsr0101 insallh erken doğum olmaz canım ya benim de riskim var bakalım Allah yaridmiciz olsun
Yelsink Gulsahakdag bende 33 haftaligim sol bacağım kalcadan aşağı tutuyo resmen topalliyorum çok acı bi durum ne yapsam gelmiyo resmen her gece ağlıyorum acıdan gün sayıyorum artık 😭😭😭😭
Burmur10 Oznr001 karnınızda sertleşme oluyor mu sert mi karnınız. Bide idrara sık sık gidiyor musunuz