Kızlar iki üç gecedir karnım da çok ağrı oluyo böyle sancı değil böyle bı anda bobreğim agriyo o ara bebekte vuruyo daha çok agriyo mesela gece bı anda karnımın üstü ağrıdı geçti sonra vajina bölgesinde ara ara ağrı oluyo karnımın yanları sizliyo böyle normal mi böyle olan var mı yani rwsmen bı Kac gündür resmen bı anda agirlastim donemiyorum oturup kalkamıyorum bile