İlk bebeğimde son aylarda ağrımaya başlamıştı 16 haftalık hamileyim bu gebeliğimde belim ve kalçam aşırı ağrıyor az ayakta kalsam inanılmaz bir ağrı oluşuyor, vitaminleri de içiyorum ama demekki dedikleri gibi her gebelik ayrıymış bu daha zorlu sanki ☺️ Allahım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️