asligkc 33 haftalik gebeyim bel kasik agrisi rahime basti ve surekli idrara cikma sorunu oluyor ayagi belini usutme bu onemli vitamin verdiyse aksatma bunlar onemli ve Ben I’m sol ayagim kasigima ya yakın yani orası çok ağrıyor adım atarken ağrım oluyor kasıma gibi mi diyim tam bilmiyorum ama dediğim gibi o biraz rahatsız ediyor bazen ılık duş bel ağrısı kaşık ağrısı olduğu zaman ılık duşa giriyorum o çok rahatlatıyor ilaçlarımı içmeye çalışıyorum 33 haftalık gebelik evet biraz daha zor baya ağırlaşıyorsun son ayların gibi oluyor gibi kendinizi üşütmeyin ağrınız olduğu zaman ılık duşa girin o biraz rahatlatma gevşeme kas kaslarını gevşetir baya mutlaka doktorunuza da konuşun vitaminlerinizi versin ya da vitamin verecek mi yani onun bir çaresi olması lazım ben bebeğimin cinsiyetini 16. haftada öğrendim erkek 13’te 14’te yanılma oluyor dikkat edin de onu bana bir doktor söylemişti 16. hafta kesin netleşiyor 16 istersen 20. haftada git netleşiyor ama 13 12:10 haftalarda netleştiğini pek sanmıyorum