Wee baby ikili gece gündüz emziğini aldım damaklı. 45₺ gibi bi şey vermiştim yalan olmasın. Diğer emziklerden almayo düşünmedim çünkü tutacak mı tutmayacak mı bilemedim. İyi emzikler iyi para, bir de alırsam tutmazsa diye şimdilik böyle. Gerisi doğunca karar veririm:)