Deletedmom_106 Çocuk psikoloğundan yardım almalısınız. Emzik ve meme konuları çok hassas. Çocukların temel güven nesnesi ilk olarak anne daha sonra emzik. Üçünü kesme, içine bir şey koyma gibi şeyler lütfen yapmayın. Daha sonra başka problemler oluyor çocukta. Ben yetişkin psikoloğuyum. Çocuklarla çalışmadığım için şunu yapın diyemem. Ama zaten çocuğunuza özel bir yol izlenmeli. Korkutucu bir şekilde veya emziği iğrendirerek bıraktırmanız başka psikolojik problemleri beraberinde getirir. Bir çok anne bir şey olmaz diye bu şekilde yapıyor ancak çocuğun kendisine güveni, bağımlı kişilik yapılanması hatta sigara kullanımı ( dudak tiriyakileri), kaygı problemleri meme ve emzik konularıyla ilgilidir.