Sefanur_00 Anestesiz olacaksanız ki ben oldum 5 dakika bile surmuyor evet acılı ama , kürtajdan sonra adet sancisi gibi bişey oluyor sadece , ondan sonra doktorlar sargı bezi veriyor kanama kontrolü için bakıyorlar ve 2 3 saat içinde sizi taburcu edip gönderiyorlar bazıları 1 gün bile kalabiliyormuş anestezi olacaksanız kalırsınız o yüzden pet çamaşır ve rahat biseyler pijama yanınıza götürebilirsiniz çok geçmiş olsun😔 doktorum 2 3 ay bekleyebilirsin demişti ozeldeki ama kürtajı yapan doktor tekrarlamaması ve yapışıklık olmaması için en az 6 ay bence durun diye tavsiyede bulunmuştu 6 ay bekledim şuan 5 aylık hamileyim zorlu geçiyor ama Allah’ın izniyle inşallah 9 ayı tamamlar sag salim kucağımıza alıriz