Sefanur_00 meraba canım öncelikle geçmiş olsun. Aynı durumu bende 1 yıl önce yaşadım kalp atışını duymaya gittik gelişimi durdu dediler. Bir gün sonra gittim yatış verdiler beni direk kürtaja almadılar önce 2 saat aralıklarla hap verdiler düşürmem için 5 6 saatin sonunda çok şiddetli sancı ve peşine kanama oldu bu böyle 2 3 kez oldu 3. Keresinde düşürdüm sonrasında sabah da kürtaja alıp yerini temizlediler. Sende ne şekilde olur bilmiyorum ama bana ped yetersiz gelmişti bebek bezi alıp koymuştuk daha rahat oldu yanına iç çamaşırı bir kaç tane alt eşofman birde çıkarken giymek için rahat bişeyler alabilirsin zaten kürtajdan sonra normal hayatına devam edebilisın öyle ağrı sızı yapmıyor