Alynkm valla şu kadar söyliyim ben gittim beş haftalıktı sadece kese gözüktü ama gitmesem progesteronumum düşük olduğunu bilmeyecektim ve ilaç almasam beşki bir şey olabilirdi onun dışında da 12 haftalıkken bebeğime erkeğe benziyor dedi o kadar erken vakitte ve bildi bence gitmelisin çok bilgili tecrübeli biri