kbrincehasan bende aynut söğüte gidiyordum çok memnunumdum doğumu da onda yapmayı düşünüyorum ama devlete gidiyorum bi kaç seferdir muayene ücreti pahalı geldiği için yoksa çok çok memnunum devlette se kanunide menşure tonguç aksu aşşırı iyi bir doktor haçkalı babada da gamze hanım o da çok sevimli ilgili bir doktor