Mucizem33 6 tane yenidoğan takım aldım çok giymiyor dediler zaten aşırı küçük gerçekten çok giyemez. Ama 0-3 ay baya fazla aldım. Yenidoğan değil de bence 0-3 ayı az almamak lazım kusacak, altı değişecek falan tam doğum ertesi sürekli çamaşırla uğraşmayayım dedim bi de