Mucizem33 az bence canım. Bende senin gibi az almıştım doğumdan sonra birkaç takım daha aldım. Çünkü günde 3 4 kez kıyafet değiştirdiğim oluyor süt akıyor ıslanıyor, kusuyor, kakaları çok sıvı olduğu için taşıyor derken kirleniyor yani e sürekli de üç parça kıyafet için makine çalıştırmıyoruz o yüzden yedekli olmak iyidir