Ebrulianne06 ekim22_ benm de ilk gebeligim genelde 20. Haftadan itibaren hissediliyo diye biliyorum o yuzden hic tedirgin olmayin ilk gebeliklerde biraz gec hissediliyomus
etkafa Ebrulianne06 ben ilk başlarda devlete gittim canım yeni geçtim özele benimki de erkek ☺️Benim de ilk gebeliğim yarın 18+5 oluyoruz ve kontrolümüz var
Ebrulianne06 etkafa saglicakla kucagimiza almak nasip olsn insallah :) ayrintiliya kadar bn gitmem sanirim diyodum aslinda sizin kontrollerde neler yapilcak yarin mesela ona gore ben de dikkat edeym