Hccff incininmelegi ben ilk haftalardan beri vajinal muayene oluyorum. Hiçbir acısı yok. Cinsel ilişkiye girebilen bir insanin canı acimiyorsa bunda da acımaz diye düşünüyorum.
incininmelegi Hccff İnsallah bende aynı seyi düşünerek kendimi rahatlatmaya calisiyorum heralde ilk defa cati muayenesi olacağım diye oyle gerildim insallah rahat geciririrm bende 🙏🏻
incininmelegi melisa_kas Az kalmış o zaman saglıkla kavuşalım ınsallah hepimiz 🙏🏻☺️ Ya bende ilk defa diye gerildim sanırım insallah benimde oyle rahat gecer ya kasmadan boyle hiç anlamayım istiyorum 😃
Hccff incininmelegi rahat ol bence 🙂 yani ben de daha olmadım olacağım haftaya ama milletin abartmalarina kulak asmiyorum. Sen de öyle yap rahat geçsin inşallah.
incininmelegi Mammiece Hiç bir fikrim yok suan ben 35 deyim daha olmadim bugün gidecegim bakalım ne zaman diyecek 🙏🏻
Biroglanannesiii incininmelegi Korkmayın rahat geçmeyecek bir durum yok cinsel ilişki bile daha ağrılıdır bazıları çok abartıyor bu alttan kontrolü hiç kasmayın
Hilalprlk Ben daha dün yaptırdım. Nst’de sancım çok çıkıyodu 38+3 olduk. İki parmağını sokup bakıyo biraz acıyo haliyle ama anlık bir acı oluyo
Jelibon16 incininmelegi tatlım daha alttan muayneye dayanamazsan normal doğumu nasıl yapacaksın? alttan ultrasonla muayne olduysan o da onun gibiymiş zaten dayanılmıcak bisey yok bence olumluolun pozitif olun ya yaparız hallederiz diyin,yoksa bu iş olmazzz😚
incininmelegi Jelibon16 daha once hiç alttan olmadigim icin zaten hem merak hem gerginlik oldu yoksa dayanamam diye düşünmedim ki Sadece gerildim Rabbim kolaylıgını verir insallah 🙏🏻
Halimbey incininmelegi bu ikinci doğumum olacak ilk doğumum normal doğumdu. O sancı anında sürekli yatırıp baktıkları için zorlamıştı sadece bebi onun dışında doktor muayenesinde de hicbir şey hissetmedim. Dogum anında sancım var yatırmayın beni diye baktırmak istememiştim ayakta daha kolaydı çünkü sancı karşılamak. Yoksa en basit işlem bana kalırsa alttan muayene. Hatta ilk alttan muayenemde eşim yanımdaydı o sormuştu acıyor mu falan diye kendinizi kasmazsanız asla acımıyor saniyelik işlem parmakla iç tarafı kontrol ediyor
incininmelegi Halimbey inşallah ben de rahat karsilarim ille o doğum anında acır cunku zaten sancılı bi surec bende insallah hayırlısıyla atlatırım ilk doğum benimde ondan gerildim sanırım 🙏🏻
Serena94 incininmelegi hiç korkmayın geçen hafta oldum kendinizi kasmazsanız nolduğunu bile anlamıyorsunuz. 2 saniye sürüyor zaten
SadeceSenaa incininmelegi bende korkuyordum ama acımıyor kendini kasma gerçekten ufacık hemen gelip geçiyor 😊
Dlkzz incininmelegi canım bende 35 haftalığım. Erken doğum riskim olduğu icin her muayeneye gittiğimde alt muayene oluyorum ve açıklığım var mi diye bakılıyor ona da çatı muayenesi deniyor. Eldiven giyiyor doktor eline zaten jel sıkıyor ve iki parmağını birleştirip sokuyor içeride iki parmağını açıp ölçüm yapıyor saniyelik bisi. Sezeryan olacağım halde 4 günde bir çatı muayenesi oluyorum. İnan korkulacak bir şey değil. Kendini kasarsan acır. Derin nefes al saniyelik bir şey. Esle iliski gibi. Kendini kasma nasıl olup bittiğini anlamazsın. Bende cok korkuyordum ama rahim ağzı uzunluğunu ölçmem lazım açıklık ölçmem lazım bebek icin denilince her şeye tamam diyorsun. Annelik böyle bişi galiba🥹canın yansada yavrun icin katlanıyorsun.
incininmelegi Dlkzz evet kesinlikle annelik duygusu sanırım bende ne olursa katlanirim diye düşünüyorum insallah bende kasmasan rahat geçiririm bu ilk muayeneyi teşekkür ederim 🙏🏻
incininmelegi Hccff evet herkes biseye soyledigi için daha çok geriliyor insan ama bende kulak asmam insallah artik rahat geçsin insallah 🙏🏻
prettywomann incininmelegi ben 36dayım nst de sancı çıkınca doktor açıklığa bakmam lazım dedi ilk kendimi kastım acıdı biraz sonra rahat ol kasma dedi nefes alıp verdim bitti hemen zaten sonrasında biraz yanma oldu ama normaldir diye düşünüyorum alttan muayeneden sonra lekelenme de olabilir panik yapmayın benim oldu nişan geldi sandım meğer kontrol sonucunda olmuş
incininmelegi Dila33 prettywomann O zaman bende benzer durum olursa dikkat ederim tesekır ederm soyledigin icin 🙏🏻 gene doktoruma soylerim ya ilk defa olacak olan bisey olunca sanırım insan geriliyor ama rahat geçer insallah tüm sürec 🙏🏻
Poyrazin_annesi Bnm doktorum cohaz sokup bakmadı. Eline bi jel sürdü kaygan olsun dıye. Snra ıkı oarmagını soktu saga sola yukarı assagıya dogru itti hc canm acımadı ama en son bana derın nefes al dedı bianda ilerı ıttı eli komple gırdi sanırm cnm cok yanmıştı
incininmelegi Poyrazin_annesi Ya iste belli olmuyor doktordan doktora degisiyor demek insallah rahat gecer benımde cunku geriliyor insan ilk defa olunca ister istemez 🙏🏻