incininmelegi ben muayeneye gittim geçen hafta 33 haftalıgım kasılma var açılma var mı bakmam lazım diye apar topar aldı doktorum , 2 gün üst üste kontrol etti , dün de yine kontrol etti hiç de korkmadım acı da duymadım rahat olursanız kaslar gevşek oluyor ve bir sıkıntı olmuyor. Kafanızda bu kadar büyütmeyin bence basit bir işlem 🤷♀️🤷♀️🤷♀️