Elfida0606 Sahnedekimadam maalesef daha hamile değilim inşallah bir gün buna cevap verebilirim canım 😊
Sahnedekimadam Elfida0606 Heee senn öncesini sordunn kız öncesinde sigara alkol fastfood allah ne verdiyse hiç dikkat etmedim😄
Elfida0606 Sahnedekimadam 😂😂😂😂 Allah seni gece gece güldürdün beni moralim bu ay çöktü baya iyi geldin 😂😂😂
Feslegenn MelodyFairy adete 2 gün kala öğrendim normal kaset testle bence varsa çıkar erken teste gerek yok ilk idrarla yapın sabah
MelodyFairy Sinem_45 hayır canım gebelik testi yapmadım ovulasyon yaptım belki ikisi de koyu çıkar diye çoğu kişi hamileliğini öyle öğrenmiş ama sanırım ben değilim 😏hala da regl olmadım 🥹
Sinem_45 MelodyFairy Kuzum al bir test dene bence belki vardır hala olmamışsında ya da istersen birkaç gün daha bekle varsa da net çıkar inşallah vardır kuzum 🙈
Esra6363 MelodyFairy benim de regilim 5 gündür gecikiyor ve hala olmadim belimde kasıklarımda ağrılar var gebeliktir sandım kaset testlerde negatif çıktı en son dayanamayıp kan testi verdim ve o da nagatif çıktı biraz hayal kırıklığına uğradım doğrusu. 😢İnsAllah sizinki tutmuştur 🌹
MugeGuness MelodyFairy yapın bence gecikmeniz de varmış. Yukarda bi arkadaşın dediği gibi tek çizgi görünce de, regl olduğunuzu görünce de üzüleceksiniz. Bari beklemezsiniz bi sonuca varır. İnşallah vardır 🙏
Sinem_45 MelodyFairy Kız sende benim gibisin aynı hatta biz karı koca öyleyiz bende pco var 2 senedir adetlerim duzenliydi bu ay incir suyu ve femara kullanmıştım ovulasyonda silik çizgiyi de gördüm sadece 2 kere ilişkimiz oldu ve şuan 12 13 günlük bir gecikmem var ama bende hala test yapmadım korkudan 😂😂
mrvkr53 Sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Test yapmak istemek ama yapamamak. Bir umutla yapıp hüsrana uğramak… İnşallah en kısa zamanda birbirimize buradan müjdeli haber veririz. Ne zamandır olmuyor bir sorununuz var mı ?
MelodyFairy mrvkr53 hiç bir sorun yok şükür canım ama henüz eşim sperm testi vermedi fırsat olmadı. 1 buçuk senelik evliyim 4 5 aydır bekliyoruz
Sinem_45 MelodyFairy Söyle soyliyim ilacı hastalığımın başından beri kullanıyordum zaten gerek çatlama ignesiyle gerek aşılama için hiç pozitif sonuç görmedim bu ay da incir suyu içmeye karar verdim femarada kullanayım bari yanında dedim çünkü yumurtalarim büyümüyor tam anlamıyla 4 yılda ustası oldum ilaçların ovulasyonda da silik gördüm ama emin olamıyorum işte testi de o yüzden yapamıyorum 🤷♀️