Bende 36 haftalığım kasıklarım ağrıyor belim tutmuyor belden aşağısı felçli gibi şu saat oldu hala uyuyamadım yalnız değilmişim demek 🥺 gözlerimin altı mosmor artık bebişim de kanala girmiş doktorumuz da her an gelebilir dedi uykularım iyice gitti şu saat oldu oturdum resmen çamaşırları katlıyorummmm var mı uyku önerisi olan ? 🤭🤭🤭