MadameHappy34 İyi geceler,yine ben 😀 32 haftalık oldum randevularıma falan kendim gidiyorum,bugün sertleşme ve kasılmam oldu araba kullandım acaba dedim o yüzden mi? Siz ne zamana kadar kullandınız alakası var mı?? 😬😬
Pamuk MadameHappy34 bende zaten baya göbek var doğal halim dreksiyonu yukarı kaldırıyorum biraz daha sisersede fazla sıkıştırmaz. Bende kontrollerime kendim gidiyorum eşim hep yoğun doğuma tek başıma arabamla gidecek gibiyim😅😅😅
selinsmother MadameHappy34 ben acemiyim 30 haftalığım sürüyorum 😂😂 heyecanlı olmama rağmen kasılmıyorum göbeğimde çıkmadı Allah Allah
Baby_loading MadameHappy34 Bende daha 3 aylik hamileyim ve Amerikada yasiyorum burda arabasiz Hic birsey yapamazsiniz Allah kismet ederse dogum a kadar mecbur kendim gidip gelicem :)
MadameHappy34 Pamuk Hahaha 😅valla bu gidişle bende de durum o gibi..:) her zaman kendim gidiyorum çok fazla göbek yok şimdilik ama yavaştan bir daralma geliyor kullanırken..😀
Btlll07 Pamuk 😄😄😄 ben başından beri sürmüyorum birgün sürmeyi özleyeceğimi hiç düşünmezdim 😄 eşim yasakladı 🙄
Pamuk MadameHappy34 dreksiyonu yukarı kaldirmaya başla rahat edersin😄 Yinede şükür kendi arabamizla gidebiliyoruz.. Otobüste sürekli gidip gelmek bazen zor olurdu bide benim riskli biraz
MadameHappy34 selinsmother 😃 bugün çok sürdüm önce kendi randevuma gittim sonra gezmeye alışveriş falan..😃ah büyük şehir de misiniz? Trafik çok kötüydü belki onun stresi yaptı bana..
selinsmother Pamuk bugün istop ettirdim hatta gülüyorum kendime 😂 Allahım otomatik araba nasip et 😁🙏🏻 ben manavgatta yaşıyorum ama sakin buralar, istanbulda hayattta süremem
selinsmother MadameHappy34 istanbul doğma büyüme orda ehliyeti almadım evlendim öyle aldım manavgatta bura çok güzel 😂
Pamuk MadameHappy34 ay bende kocaelindeyim limanlarin olduğu yerde oturuyoruz anam heryer tır sıkıştırıyorlar yol vermiyorlar baya mücadele ediyorum el çıkarıyorum ne var diye🤣
Pamuk selinsmother bende otomatik ten başka suresim gelmiyor du önceden manuele alıştım 😅kız o kadar zamandır araba kullanırım ben bile geçen hastanenin önünde arabayı boşa almadan debiyajdan ayağımı çekmişim herkeste olabiliyor o takilma🤣
MadameHappy34 selinsmother İstanbul’un trafiğini hissettirmeyecek bir yerde yaşıyorum..:) tek güzel kurallara uyan bir ülke de olmam.. en kısa zaman da insaAllah otomatik araban olur.😂😂 o yollardan geçeli çok oldu ya ama bu park kadar zorlamıyor hiç bir şey beni özellikle dar sokaklar da. 😀arka da arabalar beklerken aşırı stresli.
Linasel selinsmother of bende el frenini indirmeden gidiyodum araba istop edip duruyor adamın biri geldi camdan abla el frenini indir dedi çok utandım 🤣🤣🤣
selinsmother MadameHappy34 çok korkunç şuan boş bulduğum yere direk koyup yürüyenlerdenim 😂 ama buna şükür işimi bi şekilde hallediyorum 🚗 diğer arabalar düşünsün benlik sıkıntı yok shshsh
Pamuk MadameHappy34 bende hala rampalarda tarfikteyken arkam dolu olunca arabayı kaciracam korkusu oluyor 😅
MadameHappy34 Baby_loading 😬Ayy cidden öyle özellikle büyük şehirlerde araba kurtuluş yoksa bir randevuya gitmek 2-3 saati geçiyor.
MadameHappy34 Pamuk Ayy en sevmediğim sürücü listesi kamyoncular ve iş arabası kullanan tipler böyle babalarının yolu gibi hareket çizmeleri öldürüyor. 😃😅
MadameHappy34 selinsmother 😂öyle de ya başka arabaya dokunursam,arabanın sahibi görürse korkusu geriyor beni.