Kızlar size tavsiyem dogum yapacaklarada yapmıs lara da deneyimim bende de ilk kızımda çara denir sulu akıntı cok oldu enfeksiyon pısık VS olmaması adına ıc tulbent dıkıssz beyaz gelin bası yapılırken kullanılan yumusacık oluyo inanın acıtmıyor bile kullanın hafif hem Ped cok tahrıs eder ve dıkıs ler asla hava almaz etek giyin fon makinesi kullanın