Tubatgn ilk doğumumda 1 hafta 10 güne kadar yoğun kanama oldu daha sonrası adet kanaması gibi 35 36 gün sürdü 1 2 gün temiz kaldım 40 çıkmadan tekrar başladı 1 hafta daha sürmüştü o zaman. Şimdiki doğumumda nasıl olacak bakalim🥲 pişik içinde sudocrem kullanabilirsiniz. Rabbim gelmiş geçmiş etsin inşallah