Sevkiye52 Bir_tirtilannesi ogluşuma kavuşmaya son 45 gun çok heyecanlı ve korkuyorum valla gun yaklaştıkça kalbim durucak
Tugce1506 Bir_tirtilannesi hahaha bilmiyorum valla çok duygusal alıngan olmaya başladım mesela eşim kahve yapmış kendine saat geç oldu diye bana sormamış ben de sormasını için ağladım🙈😂
Moon_light beyzacmvrc ay evet ve ikimizinde prensesleri olacak 🥰 Ama sezeryan olacagi icin daha erken olacak bende kasilmada var gibi bakalim ne zaman gelicek 🥹❤️
beyzacmvrc Moon_light benm ilk 😊 her gebelik bir olmuyo diyolar Benim hiç zorlamadi şükür ne asırı bı bulantı yasadm ne aşırı bı ağrı Oluyo illa ki ama çok değil Ama son aylar da çekeriz asil zaten 😅